Rozwiązanie do komunikacji biznesowej

Dlaczego IP Office jest odpowiedni dla sektora małych i średnich firm

Avaya IP Office jest dojrzałym i bogatym rozwiązaniem, zdolnym zaspokoić potrzeby wielu różnych klientów – od małych (2+ użytkowników) do większych organizacji z rynku średnich przedsiębiorstw, liczących nawet 2000 użytkowników. Każdy Partner Biznesowy, który rozważa sprzedaż na na rynku małych i średnich firm, powinien myśleć o platformie Avaya IP Office jako idealnym rozwiązaniu dla swoich klientów.

Bogate rozwiązanie nie musi być skomplikowane

Avaya IP Office to proste, a zarazem rozbudowane i bogate w opcje rozwiązanie dostępne w jednym „pudełku”, co upraszcza projektowanie, sprzedaż, instalację oraz proces jego wdrażania. Różne „edycje” i „profile pracowników” umożliwiają firmom wybrać ten pakiet opcji, który najlepiej odpowiada ich aktualnym potrzebom.

Awaya dla małych i średnich firm

Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw oczekują prostych rozwiązań Unified Communications, które dadzą im przewagę nad konkurencją oraz możliwość oferowania lepszej obsługi klientom, a jednocześnie pozwolą zachować możliwości zaimplementowane w rozwiązaniu, które jest elastyczne i skalowalne. Rosnąca popularność elastycznych form zatrudnienia powoduje, że coraz częściej małe i średnie firmy muszą wspierać strategie „korzystania z własnych urządzeń” (BYOD). Niemniej by zmieścić się w posiadanych budżetach i ograniczać koszty, rozwiązania UC, na które się decydują, winny charakteryzować się minimalnymi wymaganiami administracyjnymi oraz szkoleniowymi, a także umożliwiać łatwe wdrożenie każdego użytkownika do wykorzystywanej sieci.