Rozwiązanie do komunikacji biznesowej

System rozwijający się razem z Twoją firmą

Nowe rozwiązanie do zintegrowanej komunikacji KX-NS500 to idealny produkt dla każdej małej i średniej firmy chcącej korzystać z doskonałej technologii firmy Panasonic bez olbrzymich nakładów finansowych. Ta inteligentna hybrydowa centrala PBX to ekonomiczny system komunikacji IP i łączności starszego typu dla firm obsługujących do 250 pracowników, który można elastycznie konfigurować i rozszerzać stosownie do konkretnych wymagań firmy.

Biznesowy serwer komunikacyjny IP

Oparty na protokołach SIP i IP serwer KX-NS1000 zapewnia wysoką elastyczność i umożliwia integrację z istniejącą infrastrukturą. Dzięki architekturze modułowej system można dostosować do określonych wymagań niezależnie od tego, czy ma być używany w małym biurze przeznaczonym dla dwóch osób, czy w dużej firmie mającej kilka siedzib.

Hotelarstwo

Aby móc świadczyć klientom usługi hotelarskie na najwyższym poziomie, Twój personel potrzebuje wsparcia ze strony rozwiązań komunikacyjnych, które są wydajne i zawsze dostępne. System KX-NS500 pozwala zaspokoić obie te potrzeby. Wszechstronne zarządzanie systemem, integracja z komputerami PC oraz elastyczność, dzięki której można zapewnić łączność mobilną w całej firmie oznaczają,
że możesz teraz pracować wydajniej niż kiedykolwiek, zapewniając swoim klientom maksymalną wygodę i komfort.

Służba zdrowia

W służbie zdrowia regularna i wolna od zakłóceń łączność ma kluczowe znaczenie. Dzięki KX-NS500 Twój personel może korzystać z łatwych w obsłudze narzędzi oraz pozostawać w ciągłym kontakcie z innymi członkami zespołu oraz pacjentami lub mieszkańcami, niezależnie od tego, gdzie się aktualnie znajduje.

Środowiska biurowe

System KX-NS500, który sprawdza się idealnie jako wsparcie funkcji biurowych w Twojej firmie, obejmuje rozwiązania w zakresie telefonii mobilnej i stacjonarnej oraz umożliwiające niemal dowolną konfigurację systemy poczty głosowej, dzięki którym Twój personel będzie zawsze osiągalny, niezależnie od tego, w jakim miejscu pracuje. Ich połączenie pozwala na zwiększenie funkcjonalności, obniżenie kosztów, uproszczenie procedur administracyjnych oraz podniesienie poziomu obsługi klienta.